Saturday, September 18, 2010

Crunchy? - Munch On This One

That cob on the corn was very crunchy.

Anyways, I will be practicing various asian languages for the rest
of the night as well as dreaming of how to climb the Great Wall Of
Mongolia for my eventually obvious destiny of freedom. Perhaps I will
pick up my script on the way there for Crouching Tiger Hidden Dragon
II. Everything will work out just fine.
Why would I worry about a silly little birthday experiment that has
gone ridiculously out of control and stratospherically stupid (RE:
YOUTUBE VIDEOS OF THE PAST). The whole idea was to GIVE not RECEIVE.
Babies have birthdays. .... adults have no direction without a leader.
This year, I nominate Justin Bieber.
I am not going to let a little Britney Spears bother me this year. I
know in my heart that I am still huge in Japan, very big in China and
sexy in Korea!

Thのトウモロコシのその穂軸は非常に歯応えが良かっ
た。

とにかく自由の私の結局明らかな運命のためのモン
ゴルの万里の長城に上る、私は夜の残りのためのさま
ざまなアジア言語を練習したり、また方法の夢を見
る。多分私は身をかがめるトラによって隠されたドラ
ゴンII.のために方法の私の原稿をそこに取る。 すべ
てはうまく解決する。
私なぜか制御から成層圏に愚か途方もなく行った愚
かで小さい誕生日の実験を心配すれば(に関して: の
YOUTUBEのビデオ)。全考えは受け取らないために与える
ことだった。 赤ん坊に誕生日がある。 …. 大人に
リーダーなしでは方向がない。 今年、私はジャス
ティンBieberを指名する。
私は小さいブリトニー・スピアーズが私に今年迷惑
を掛けることを許可しようとは思っていない。 私は
私の中心で私が中国で大きく、韓国でセクシーな日本
でまだ巨大、非常にであることを確認する!

在Th玉米的该玉米棒是非常嘎吱咬嚼的。

无论如何,我的余下的晚上实践多种亚洲语言以及作
梦如何攀登蒙古的长城自由我的最终明显的命运的。或
许我为蹲下的老虎隐藏的龙II.将拾起我的在途中的脚本
那里。 一切很好将解决。
为什么会我担心可笑地去出于控制和同温层愚笨的一
个傻的小的生日实验(关于: YOUTUBE录影过去) 全部的想
法是产生不接受。 婴孩有生日。 …. 成人没有方向没
有领导。 今年,我提名贾斯廷Bieber。
我不让小Britney Spears今年打扰我。 我在我的重点知道
我是巨大的在日本,非常大在中国和性感在韩国!


토륨 옥수수에 그 옥수수 속은 아주 사각사각했다.

어쨌든, 나는 밤의 나머지를 위한 각종 아시아 언어
를 실행하고 뿐 아니라 자유의 나의 결국 명백한 운명
을 위한 내몽고의 만리장성을 오르는 방법의 꿈꿀 것
이다. 아마 나는 몸을 구부리는 호랑이에 의하여 숨겨
지은 용 II.를 위해 방법에 나의 원본을 거기 픽업할 것
이다. 모두는 잘 운동할 것이다.
왜 나 하고자 한지 통제에서와 성충권으로 어리석었
던 어리석게 간 어리석은 작은 생일 실험에 관하여 고
민하십시오 (다시: 의 YOUTUBE 영상 지나서).전체적인 아
이디어는 수신하지 않기 위하여 주기 위한 것이었다.
아기는 생일이 있다. …. 성인은 지도자 없이 아무 방
향도 없다. 올해에, 나는 Justin Bieber를 임명한다.
나는 작은 브리트니 스피어스가 저를 올해에 성가시
게 하게 하기 위하여 려고 하고 있지 않다. 나는 나의
심혼에서 나가 중국에서 크고 한국에서 섹시한 일본에
서 아직도 거대하다는 것을, 아주 알고 있다!

No comments:

Post a Comment